Darčekový poukaz

Obchodné podmienky - najpalmy.sk

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.najpalmy.sk. Nákupom v našom e-shope zároveň potvrdzujete, že ste s uvedenými obchodnými podmienkami stotožnení a súhlasíte s nimi v plnom rozsahu.

Prevádzkovateľom a predávajúcim internetového obchodu www.najpalmy.sk je spoločnosť MK Tech Trade, s. r. o., so sídlom – Oščadnica 1338, 023 01 Oščadnica – Slovenská republika, IČO: 46 911 901, DIČ: 2023640740, IČ DPH: SK2023640740, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel s. r. o, vložka č. 61764/L.

Dodávateľom rastlín, doplnkového sortimentu a služieb ponúkaných v e-shope www.najpalmy.sk je spoločnosť MK Tech Trade, s. r. o., so sídlom – Oščadnica 1338, 02301 Oščadnica.

Kupujúcim v našom e-shope je každý návštevník, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania. Kupujúci v internetovom obchode www.najpalmy.sk plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie, ako aj telefonickej komunikácie.

1. Cena:

Sme platiteľmi DPH. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane aktuálne platnej DPH na Slovensku. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu kupujúcim.

2. Spôsob objednania:

Objednávať si zákazník môže online priamo na našej stránke www.najpalmy.sk. Registrácia zákazníckeho účtu nie je nutná, avšak našim zaregistrovaným zákazníkom pravidelne ponúkame zľavy a rôzne výhodné akcie. Vaša registrácia nám pomáha prehľadnejšie evidovať všetky Vaše vykonané nákupy. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope, výberom jednotlivých tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru v „nákupnom košíku“. Pre korektné a kompletné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.

Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb, a teda sa objednávka stáva pre kupujúceho záväznou. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.

Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky v našom objednávkovom systéme. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

Ak Vám z nejakého dôvodu nefunguje vytvorenie objednávky, využite možnosť zaslať objednávku prostredníctvom e-mailu na našu e-mailovú adresu palmy@najpalmy.sk. Taktiež môžete objednávku zaslať aj písomne na adresu našej firmy, prípadne zavolať na telefónne číslo uvedené v kontaktných informáciách. Radi Vám s čímkoľvek poradíme a zodpovieme všetky Vaše otázky.

3. Spôsob platby:

Naši zákazníci majú možnosť uhradiť kúpnu cenu za tovar alebo služby niekoľkými spôsobmi:

Dobierka – za zakúpený tovar zaplatíte priamo kuriérovi počas preberania tovaru pri doručení (platí pre dopravné spoločnosti TOPTRANS, SDS a GLS). Po odoslaní objednávky obdržíte faktúru – daňový doklad – k Vami zakúpenému tovaru. Faktúry odosielame všetkým našim zákazníkom najneskôr do 14 dní od momentu vytvorenia objednávky.

Prevod na účet – po spracovaní platby a prijatí čiastky na náš účet Vám bezodkladne tovar zašleme na Vami uvedenú dodaciu adresu. Po odoslaní objednávky obdržíte faktúru – daňový doklad – k Vami zakúpenému tovaru. Faktúry odosielame všetkým našim zákazníkom najneskôr do 14 dní od momentu vytvorenia objednávky.

Platba pri osobnom odbere – za tovar alebo služby zaplatíte osobne, priamo v sídle našej firmy. Ihneď po zaplatení za tovar alebo služby obdržíte pokladničný doklad z elektronickej registračnej pokladne, prípadne faktúru.

Online platba kartou prostredníctvom platobnej brány Besteron – za tovar alebo služby zaplatíte prostredníctvom platobnej brány Besteron. Ide o najrýchlejší spôsob platby, kedy je čiastka za tovar na našom účte pripísaná ihneď a tovar odosielame okamžite. Po odoslaní objednávky obdržíte faktúru – daňový doklad – k Vami zakúpenému tovaru. Faktúry odosielame všetkým našim zákazníkom najneskôr do 14 dní od momentu vytvorenia objednávky.

4. Doprava:

Podrobnejšie informácie o doprave nájdete tu.

5. Dodacie podmienky:

Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. Avšak obvyklý čas odoslania tovaru kupujúcemu je najneskôr do 3 – 5 pracovných dní od momentu prijatia objednávky do nášho systému. Je tiež možné dohodnúť termín odoslania tovaru alebo služby podľa požiadaviek kupujúceho.

Po odoslaní zásielky kupujúcemu oznámime predpokladaný čas doručenia jeho zásielky, aby sme si boli istí, že si zásielku bude môcť prevziať. Kupujúci po odoslaní objednávky od predávajúceho obdrží e-mail so sledovacím číslom jeho zásielky a všetkými potrebnými inštrukciami pre bezproblémové doručenie jeho zásielky.

Vodič kuriérskej spoločnosti ohlási kupujúcemu vopred svoj príchod prostredníctvom SMS avíza alebo telefonického hovoru. Vzhľad odosielaných rastlín sa môže mierne líšiť od rastlín na fotkách v e-shope, avšak fotografie rastlín stále priebežne aktualizujeme. Preto Vám vždy príde veľmi podobná a rovnako krásna rastlina, ako je na fotografii na e-shope.

Veľkosť odosielaných rastlín zodpovedá veľkosti v popise pri jednotlivých rastlinách na e-shope.

Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.

Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, informujeme kupujúceho o možnostiach čiastočných/rozdelených dodávok.

Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo dovozom naším vozidlom (ak je to možné a vopred dohodnuté).

Rastliny a doplnkový sortiment je možné si vybrať a vyzdvihnúť i osobne – počas otváracej doby priamo v predajni na adrese NajPalmy.sk – Garden centrum Oščadnica (pod kruhovým objazdom), 023 01 Oščadnica – Slovenská republika.

V prípade, ak je pri doručovaní Váš balík, alebo jeho obal značne poškodený, je potrebné ho na mieste dôsledne skontrolovať, a v prípade poškodenia rastlín vo vnútri spísať záznam o škode s kuriérom. Ak doručovaný balík aj napriek vizuálnemu poškodeniu prevezmete bez výhrad, nie sme takýto balík už schopní zreklamovať.

6. Balné:

Za obaly, ktoré zabezpečujú bezpečnú prepravu Vašej zásielky a chránia ju pred poškodením počas prepravy, si v žiadnom prípade neúčtujeme poplatky. Pri zabezpečení rastlín do prepravy používame výhradne profesionálne baliace potreby určené pre okrasné škôlky a pestovateľov a určené pre ochranu rastlín pri transporte.

Položka, ako je kvalitné zabalenie rastliny a jej ochrana počas prepravy, je pre nás samozrejmosť, za ktorú kupujúci nemusí platiť! V prípade požiadavky na špeciálne balenie rastlín (skriňo-paleta, paleta a pod.) budú poplatky za takéto balenie účtované kupujúcemu dodatočne a bude o nich vopred informovaný.

7. Prevod vlastníckeho práva:

Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej sumy za predmet kúpnej zmluvy – tovar.

Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo, v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia za predmet kúpnej zmluvy.

Pokiaľ nie je uvedené inak, vyhradzujeme si právo nahradiť nedostupné odrody a veľkosti rastlín najbližšou alternatívou na sklade (podľa veľkosti a odrody), v prípade, že s tým kupujúci súhlasí.

8. Záručná doba a záručný list:

Ako záručný list slúži daňový doklad – faktúra – k zakúpenému tovaru kupujúcim. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru kupujúcim (napríklad nesprávna manipulácia s rastlinou, polámanie listov alebo iné poškodenia rastliny pri manipulácii s ňou). Toto nie je možné považovať za chybu predávajúceho a nemožno ju ani ako takú reklamovať.

Na rastliny sa zo zákona nevzťahuje záruka. V prípade uhynutia rastliny do 2 mesiacov od nákupu preukázateľne nezavineného kupujúcim (uschnutím, vyhnitím alebo nezakorenením) možno v individuálnych prípadoch rastlinu nahradiť na základe dôkladného posúdenia predávajúcim.

Nezaručujeme, že rastliny budú žiť alebo kvitnúť. Tovar cestuje na riziko a náklady kupujúceho. Je ďalej len na kupujúcom, či danej rastline zabezpečí všetky potrebné a správne podmienky pre jej výsadbu, život a rast.

ZÁRUKA A UPLATNENIE REKLAMÁCIE SA NEVZŤAHUJE NA:

  • opadávanie listov pred zimou,
  • hľuzovité a strihané rastliny, ako sú napríklad všetky druhy trvaliek, byliniek a cibuľovín, ktorých nadzemná časť vyrastá zo zeme až po riadnom oteplení a neskôr ako na jar pre ich vzhľad, zostrihanie či nízku výšku,
  • na rastliny a stromy, ktoré nekvitnú alebo nerodia plody, prípadne nie sú samoopelivé,
  • úhyn rastliny či stromu z dôvodu zamrznutia počas zimy,
  • úhyn rastliny či stromu z dôvodu nedostatočnej zimnej ochrany a zazimovania,
  • úhyn teplomilnej, exotickej alebo interiérovej rastliny či stromu z dôvodu vysadenia do zeme, nezabezpečenia správnej teploty pri pestovaní alebo vysadenia v nevhodnej nadmorskej výške pre daný druh,
  • napadnutie stromu či rastliny škodcami na území kupujúceho,
  • nerovnosti kmeňa z dôvodu nesprávneho tvarovania rastliny pri jej pestovaní,
  • neprirodzený tvar a rast rastliny z dôvodu nedostatočného strihania alebo strihania v nesprávnom období,
  • uhynutie rastliny či stromu spôsobené vysadením na nevhodné stanovisko a do nevhodnej pôdy, ako je napríklad kamenisté či skalnaté stanovisko, močaristé alebo premokrené stanovisko, veľmi suché, priepustné a horúce stanovisko, veľmi tienisté alebo naopak veľmi slnečné stanovisko, príliš veterné alebo chladné stanovisko pre daný druh vysadenej a pestovanej rastliny či stromu,
  • uhynutie rastliny z dôvodu nezabezpečenia dostatočnej výživy v podobe pravidelného hnojenia,
  • uhynutie rastliny z dôvodu nezabezpečenia dostatočnej zálievky a, naopak, v prípade preliatia rastliny či stromu,chyby a poškodenie rastlín a stromov spôsobené znečistením prostredia, v ktorom sú vysadené,
  • chyby, poškodenie a úhyn rastliny spôsobené domácimi zvieratami,
  • chyby a poškodenie rastlín a stromov spôsobené vysadením a pestovaním v podmienkach, ktoré svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia nezodpovedajú podmienkam, v ktorých sa daný druh rastliny či stromu má pestovať,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín spôsobené v dôsledku živelnej udalosti, ako je búrka, krúpy, intenzívny dážď a záplavy, silný vietor, snehová kalamita, tuhé mrazy, popálenie od slnka a pod.,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín spôsobené násilným či úmyselným poškodením,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín spôsobené nedodržaním zásad výsadby a pestovania daného druhu rastliny či stromu,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín spôsobené použitím iných komponentov/prípravkov než odporúčaných producentom/predajcom, rovnako ako aj neodborným strihom či strihom v nesprávnom období,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín, o ktorých kupujúci pred prevzatím tovaru vedel na základe upozornenia od predávajúceho,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín, ktoré si kupujúci spôsobil sám alebo ktoré boli spôsobené neodbornou manipuláciou, výsadbou a uskladnením,
  • chyby a poškodenie stromov a rastlín spôsobené počas prepravy ku kupujúcemu, ak takúto vadu kupujúci neohlásil bezodkladne do 24 hodín od momentu prevzatia tovaru od kuriéra.

9. Reklamačné podmienky:

V prípade, že chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode www.najpalmy.sk, je povinný nás informovať telefonicky alebo na e-mailovej adrese palmy@najpalmy.sk. Následne do 3 pracovných dní budú zákazníkovi zaslané potrebné informácie o ďalšom postupe a prípadne aj adresa, kam zákazník zašle reklamovaný tovar.

Zásielky, z ktorých nie je zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené obratom odosielateľovi. V prípade objemnejších rastlín, ktoré nemožno zaslať kuriérskou spoločnosťou, je nutné, aby kupujúci rastlinu dopravil na vlastné náklady priamo do našej predajne, kde mu bude rastlina (prípadne iný tovar) v prípade uznania reklamácie vymenená.

V prípade reklamácií zaslaných kuriérom, dodávateľ posúdi oprávnenosť reklamácie a po posúdení vyrozumie zákazníka telefonicky či emailom o spôsobe vybavenia reklamácie, a to najneskôr do 30 dní od momentu prijatia reklamácie. Reklamácie dovezené na „kamennú“ predajňu riešime okamžite na mieste ‒ v prípade uznania reklamácie výmenou za nový tovar (rastlinu či kvetináč). Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. 30 kalendárnych dní.

Naša firma ručí za kvalitu a druhovú pravosť ponúkaných rastlín, a za ich zdravotný stav DO MOMENTU ICH ODOSLANIA K ZÁKAZNÍKOVI.

10. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu:

Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa zakúpenia tovaru.

Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, doručiť písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu sídla spoločnosti MK Tech Trade, s. r. o., alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch.

Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy (zakúpený tovar), od ktorej odstupuje, spolu so všetkou dokumentáciou – originálom faktúry – daňového dokladu, spolu s tovarom, najneskôr však do 14 kalendárnych dní  odo dňa odstúpenia (§ 10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry k zakúpenému tovaru.

V prípade oprávneného reklamovania tovaru a uznania reklamácie vráti prevádzkovateľ e-shopu zaplatenú cenu za tovar/službu vrátane JEDNOSMERNÝCH nákladov na dopravu v zmysle ust. § 9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z. z. Predávajúci nemusí vrátiť čiastku skôr, ako je mu doručený tovar, alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru. Náklady na vrátenie tovaru späť k predávajúcemu znáša spotrebiteľ.

Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje na tovary a služby, ktoré sú vymedzené v § 7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z. z.

Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním alebo poškodením nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár poskytovaný predávajúcim, ktorý je dostupný tu.

11. Práva a povinnosti zmluvných strán:

Za zmluvné strany sa považuje predávajúci a kupujúci. Naše predaje sa riadia iba slovenským právom s vylúčením akýchkoľvek iných zákonných ustanovení.

Kupujúci je povinný:

  • prevziať objednaný tovar,
  • zaplatiť za tovar dohodnutú cenu predávajúcemu,
  • dôsledne prekontrolovať neporušenosť obalu, resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

Predávajúci je povinný:

  • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene. Predávajúci je tiež povinný dodatočne zaslať zákazníkovi faktúru – daňový doklad ‒ k zakúpenému tovaru.

12. Zmluvná pokuta:

Predávajúci si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške celkových nákladov na prepravu tovaru od predávajúceho ku kupujúcemu a taktiež naopak, od kupujúceho (v prípade že zásielku neprevzal) k predávajúcemu v prípade, že vznikla kúpna zmluva, ktorú nestornoval alebo od ktorej neodstúpil a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený späť predávajúcemu alebo bol vyzvaný predávajúcim k prevzatiu tovaru, pričom si tovar neprevzal, nakoľko porušil ustanovenia v čl. X. bod 2, písm. a.
Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako aj ostatné náklady predávajúceho súvisiace s nenaplnením kúpnej zmluvy.

13. Podmienky použitia darčekových poukazov

Darčekovú poukážku je možné použiť iba v internetovom obchode www.najpalmy.sk alebo osobne v predajni nášho záhradného centra v Oščadnici.

Darčekovú poukážku je možné uplatniť iba na tovar, nie na služby.

Elektronický darčekový poukaz je zaslaný na e-mailovú adresu Vami zadaného príjemcu.

Poukaz je platný ihneď po jeho zakúpení. Po uplynutí doby platnosti poukazu sa darčekový poukaz stáva neplatným a nie je možné žiadne predĺženie doby použiteľnosti od dátumu jeho vydania.

Na správne a úplné využitie poukazu musí byť tovar v rovnakej alebo väčšej hodnote ako suma stanovená na poukážke.

Poukaz nie je zameniteľný za hotovosť.

14. Fotografie a popisy rastlín uvedené na e-shope:

Vynakladáme maximálne úsilie, aby boli informácie týkajúce sa vlastností rastlín čo najpresnejšie. Nie sme však zodpovední za žiadnu neúmyselnú chybu alebo nepresnosť. 

Všetky fotografie s logom a popisy rastlín v internetovom obchode www.najpalmy.sk sú jedinečné, reálne a vytvorené členmi nášho tímu. V žiadnom prípade ich nie je možné kopírovať a podliehajú autorským právam. Kopírovanie a porušovanie autorských práv je trestné. Fotografie s logom, popisy rastlín a celý obsah internetového obchodu www.najpalmy.sk je majetkom spoločnosti MK Tech Trade, s. r. o., a to v plnom rozsahu. 

15. Výška, šírka a rozmery dodávaných rastlín:

Každá nami predávaná rastlina disponuje vo svojom popise výškou pri dodaní. Pri predávaných rastlinách vždy uvádzame výškové rozmedzie, napríklad 100 ‒ 120 cm. Meriame vždy najnižšiu a najvyššiu z ponúkaných rastlín daného druhu a v danej cene. Preto nie je možné vybrať si presnú výšku rastliny či stromu zo strany kupujúceho. Za výšku udávanú (prevažne) v centimetroch sa považuje iba výška rastliny/stromu meraná bez výšky kvetináča, teda od koreňov až po vrch koruny.

16. Rastlinné pasy a označovanie rastlín:

Najpalmy.sk patria medzi registrovaných pestovateľov a producentov okrasných a ovocných rastlín. Preto nám ako pestovateľovi nariaďuje legislatíva Slovenskej republiky pasovú povinnosť, a teda vydávať európske rastlinolekárske pasy a označovať nimi všetky rastliny predávané prostredníctvom internetového obchodu www.najpalmy.sk a predávané tiež v našej predajni a škôlkach v Oščadnici. VIAC INFO NA: https://www.uksup.sk/internetovy-predaj

Všetky nami pestované a predávané rastliny sú označené čiarovým kódom, cenovkou, rastlinolekárskym pasom a farebnou etiketou. Farebnou etiketou nemusia disponovať najmä ihličnaté alebo neopadavé druhy rastlín, ktorých rozpoznateľnosť je jednoduchá celoročne.

17. Záverečné ustanovenia:

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi dodávateľom a zákazníkom.

Dodávateľ si vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť. Zmenené obchodné podmienky vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.najpalmy.sk, ako aj vo svojej prevádzke najmenej mesiac pred účinnosťou nových obchodných podmienok.

V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim, a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.

Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.

Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal všeobecné obchodné podmienky, ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením v plnom rozsahu.

Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti – Oščadnica 1338, 023 01 Oščadnica k nahliadnutiu kupujúcim, ako i zverejnené na internetovej stránke e-shopu www.najpalmy.sk.  

Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach, ako i v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení, a to predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z. z., Zákona č. 102/2014 Z. z., Zákona č. 122/2013 Z. z., Zákona č. 22/2004 Z. z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z. z.

Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. júna 2016.

© Najpalmy.sk ® Oščadnica, 023 01 Oščadnica – Slovenská republika. Všetky práva vyhradené. Neoprávnená reprodukcia nášho e-shopu alebo jeho častí v akejkoľvek forme alebo na médiu vrátane textov, obrázkov, rastlinolekárskych pasov či etikiet na rastliny je zakázaná. Fotografie s logom, popisy rastlín a označovacie etikety sú jedinečné a vytvorené nami, preto podliehajú autorským právam. Kopírovanie a porušenie autorských práv je trestné a akýkoľvek spor bude podliehať jurisdikcii a rozhodnutiu príslušného súdu.

VYPRACOVAL:
Tím najpalmy.sk